random bild, två i en


Ja, friidrotten gick ju förjävligt som jag trodde, ha. Hatar att springa. På fotbollen är det inte så jobbigt, eftersom att man inte tänker på att man springer haha. Det är mest när man har värsta pressen på sig och ska hålla en speciell tid eller något. Springa är ta mig fan det värsta jag vet.

Anyway.. slutade för en timme sen på ip. Så om 5 timmar är fotboll som gäller. Vad ska jag göra till dess? Mja, ingenting tror jag. Titta på film vore skönt, men orkar inte haha. Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: linnea

haha jo , men jag hade typ hört fel så jag frågade mamma igår och då sa hon evelina. jag ba? va vare inte olivia . hon ba nej, haha vart ha du fått de ifrån :P jag ba upps. så jag hade inbillat/trott att hosa olivia :) <3

2009-09-10 @ 18:28:58
URL: http://wrooong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0