linnea skriver (;

Assååååååå, förlåt för dålig uppdatering. Har faktiskt inte orkat eller haft tid.
Vaknade hos Elin vid 12. Åt lite, gick ut. Sen gick vi till ip och typ var där, sen åkte jag hem, duschade och åt. Åkte till ip igen och kom hem för typ en timme sen eller nåt. Mötte Carro på alleplan så hon skjutsade mig med moppen hem, great! ;) Och så har jag varit så trött för att blogga, så sorry. Men imorgon tror jag det blir mer uppdatering! Ska typ ändå inte göra något. Droga Gossip Girl kanske? Grymt länge sen jag kollade på det, och måste titta igenom hela boxen för att komma ihåg något och hänga med i andra säsongen som man typ kan köpa nu! Så gooooodnatt.


hahahaha ganska länge sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0