/linnea!


Jag och Elin hade kul i webcamen på MSN igår :D

Hej. Har nyss duschat efter träningen. Eller aa, kom hem för typ en timme sen och jag har ätit och så. Idag var jag lite hos Myran innan träningen. Och i skolan sprang vi cooper :o jag och Myran fick 13 sekunder från att få mvg, men Peter gav oss det ändå (a) fast vi joggade bara, ska springa på nästa test! Nu håller jag på att målar mina finger och tånaglar med genomskinligt nagellack. Egentligen skulle jag måla tånaglarna i någon färg men kom på det efter jag hade målat genomskinligt. Kul att veta ;D Heeeeeeeeeeeerrå

Förresten ska världens bästa morfar operera knäna imorgon, lycka till! Du är bäst. <3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0