Isbjörn Leker Ursinnigt

Hejhej , har precis duschat och är as trött efter min träning , var tvungen att sätta mej och vila mitt i träningen för jag hade så jä.la ont i mina fötter ! En sak är jag glad över ilf , kom med i ILU , det fick jag reda på för typ 2 dagar sen men idag var det första mötet och vi pratade typ i 10 min sen spelade vi fotboll , tjejerna mot killarna och såklart vann tjejerna :D!
Vi kommer göra en massa roliga akteviteter , haha nästa torsdag ska vi spela riktig golf !! haha kanske inte så kul men har aldrig kört de så det kan vara kul att prova på, Skriver kanske mer senare <3 / elin
2 bilder från skolan

elin och caroline <3

josefin <3


Kommentarer
Postat av: Elin

oj vad fin! :O vad kollar vi på ? :P <3

2009-09-20 @ 22:42:07
URL: http://hannahoelin.blogg.se/
Postat av: Elin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

venne :) <3

2009-09-20 @ 23:00:39
URL: http://linneaoelin.blogg.se/
Postat av: Elin

ockej

2009-09-21 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0