A new blogg

Hejhej , nu har jag skaffat en blogg men linnea och vi kommer försöka blogga så mkt vi kan
idag var det skolfotto i skolan och jag såg säkert helt muppad ut ! Mitt hår blev (låckit) direkt så carro var gullig och lånade ut sin platttång te mej :D Sen hände det inte så mkt i skolan men när jag kom hem drog jag , hanna och malin te ip , där hade killarna 96 träning så vi kollade på dom , sen drog vi hem
när jag kom hem såg jag att mamma hade köpt mina vinter skor som då är uggs , dom e så jäääkla sköna
kommer typ droga ner dom i vinter , så provade jag också min mössa och vantar för att kolla hur det satt ihop och det var då jätte fint :) nu ska jag fixa mej trorja , hare bra <3 / elin


jag med min mössa och (halsduk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0